עסקאות והשקעות נדל"ן

– ייצוג ברכישה ומכירה של דירות / משרדים ייצוג של אנשים פרטיים, עסקאות יד שניה ועסקאות מול קבלן. בנוסף טיפול ועריכת הסכמי שכירות למגורים ולנכסים מסחריים.

לא מתקדמים בנושא עסקאות והשקעות נדל"ן ללא ליווי של עו"ד מומחה בתחום.

מלאו את הטופס ונקבע פגישת ייעוץ!

מכירת דירה וקניית דירה (עסקאות יד שניה)

ייצוג של מוכרים / קונים  בעסקת יד שניה, בין אם אתם רוכשים דירה לראשונה או אם אתם "משפרי דיור" בעסקה הכי גדולה של חייכם אתם צריכים עורך דין מצדכם.

קנייה של דירה מקבלן

ייצוג של רוכשי דירות מקבלן, ליווי רוכשים במסגרת הסכם הרכישה ובכלל זה דאגה ובדיקה של החברה הקבלנית, דאגה כי קיימים לחברה כלל האישורים הנדרשים לביצוע עסקת רכישה מקבלן כגון:
אישורי מס, היתר בניה, בטוחות בהתאם חוק המכר (דירות) (הבטחת השקעות של רוכשי דירות), תשל"ה-1974.

מידע עסקאות של קניה או מכירה של דירה

כאשר אנחנו מוכרים דירה, תפקיד  עורך הדין הוא לשמור עליכם ולדאוג לבנות את העסקה באופן הטוב ביותר, הדאגה על אינטרסים שלכם ובניית החוזה הטוב ביותר היא האחריות שלנו.
הדרך לבנות את העסקה נעשית על ידי הכנה של בדיקות לפני עריכת חוזה כגון:

בדיקות מקדמיות- את הטיפול בעסקה נתחיל בבדיקה היכן הנכס רשום. האם רשום בלשכת רישום מקרקעין או במינהל מקרקעי ישראל – לפעמים מדובר בנכס שטרם נרשם על שמנו או שיש בעיות רישומיות ונעדיף להסדיר את הרישום לפני ביצוע העסקה.

בדיקה ברשות המקומית: יש לדאוג לאתר את תיק הבניין של הנכס, היתר בניה וגרמושקה חתומה על ידי הועדה המקומית. במידה ואין היתר בניה / גרמושקה חתומה, נדאג להוציא אישור ממחלקת הרישוי.

זיהוי הנכס באמצעות הוצאת תיק בית משותף, ככל ורשום הבית כבית משותף.

ככל ומדובר בדירת גן, בית פרטי או דירת גג עלינו לבדוק שאין לנו חבויות בגין המכירה ברשות המקומית של: היטל השבחה, היטלים שונים לרשות המקומית, חריגות בניה

חריגות בניה הם נושא שחייבים לדעת לפני  ביצוע עסקת מכר.

דיווח העסקה לרשות המיסים: כל אדם שמוכר או קונה דירה חייב בדיווח העסקה לרשות המיסים, ועלינו מוטלת האחריות לדעת במדויק עד כמה שניתן מהי החבות במס בגין העסקה.

 

אחרי שבדקנו ואנחנו יודעים במדויק את כלל הפרטים על הנכס, ואנחנו יודעים גם את העלויות הנילוות שיש לנו (אם יש לנו)  נוכל להתחיל לבנות את חוזה המכר באופן הטוב ביותר.
חוזה מכר הוא חוזה הצופה את אופן התנהלות הצדדים ומגדיר את זרימת העסקה עד להשלמת העסקה ומסירת הדירה.
חשוב לדעת שבמידה וצד לא עומד בהתחייבויות שלו אנחנו מגדירים פיצוי כספי גבוה על מנת להרתיע את הצדדים מלעכב ולא לקדם את העסקה.

 

חשוב ביותר! עסקה במקרקעין מסתיימת רק ברישום הזכויות על שמכם, לכן חשוב לדאוג כי תקבלו אישור על סיום רישום הזכויות על שמכם.

בכל צעד הנוגע לעסקאות והשקעות נדל"ן

רעות פלדר עורכת דין ונוטריון

בכל החלטה,
אנחנו איתך!

רעות פלדר עורכת דין ונוטריון

בייגל פליקס

ראשית, אני רוצה לומר לך תודה על השירות והעבודה המקצועית. אני שמח שבחרתי לעבוד איתך על קניית הנכס הראשון שלי, את יודעת לגרום לחוויה רצינית וכבדה להיות כיפית ונעימה.
רעות פלדר עורכת דין ונוטריון

‏אנה ברנשטיין

עורכת דין מקצועית, סבלנית ובן אדם מדהים!!! קיבלתי מרעות מספר יעוצים חשובים מאוד. רעות עזרה לי לקבל החלטות נכונות!!! וכל עיסקת נדל"ן הבאה שלי רק אצל רעות!!!! ממליצה בחום!!
רעות פלדר עורכת דין ונוטריון

מירית ארגמן

עורכת דין מקצועית מהשורה הראשונה. נחושה ורגישה.
רעות פלדר עורכת דין ונוטריון

ענת אהרוני

רעות מפליאה לשלב בין מקצועיות ברמה גבוהה ביותר, תוך שימת לב לפרטים וסגירת כל פינה, ליחס אדיב נעים ורמת שרות גבוהה.
רעות פלדר עורכת דין ונוטריון

‏סלומון שבח רביה-טל

עורכת דין נעימה, מקצועית, פותרת דברים על הצורה הטובה ביותר 🙂 ממליצה בחום!
רעות פלדר עורכת דין ונוטריון

נגה ויסבוך-אבן

קשובה תקשורתית ומכילה…חדה ובהירה…שפיצית
רעות פלדר עורכת דין ונוטריון

אורלי מילנר

פנינו לרעות דרך המלצה של מכרים נאמר לנו שהיא מקצועית ומומחית בטיפול ברשויות מקומיות. כמה שהם צדקו!! רעות עורכת דין פשוט מבריקה, יסודית, מקנה הרבה ביטחון ומקצועית שאין כמותה. בהרבה נועם ליוותה אותנו בתביעה בבית משפט המחוזי בלוד, תביעה מורכבת מאד שנמשכה שנה שלמה ובסוף בזכותה ניצחנו! תודה רעות היקרה זה לא מובן מאליו, שתמשיכי לעלות ולהצליח!

מה לקוחות חושבים עלינו?

לקוחות ממליצים

"מוטב להחכים מניסיונו של הזולת מאשר מניסיוננו אנו" איזופוס

מאמרים ופסקי דין שכדאי לקרוא